Friday, March 19, 2010

Percutian Slumber

This is perangai buruk sesetengah pelajar. Bila dah berseronok tak ingat buruk dah. Konon-konon mak enon nak holiday lah. Padahal final exam pun belum lagi. Study tak strong mana tapi stress pula yang lebih-lebih.(sambil urut-urut dahi and thinking about our behavior..=/) Mengada-ngada tu.=/..Tapi bab holiday holiday ni bagi kat we all. Mesti gempak sebab selalunya nak pergi holiday ke merayau-rayau tak tentu hala ke we all jarang pasang buat cipta plan. Sebab dah tahu dah jika buat plan gempak we all tak akan buat yang itu. Malah lebih gempak sampai dah tak tahu nak imagine we all ni spesis ape? Tahu-tahu dah sampai aje. Hulur aje fulus we will not disappointed you..=)



Maaf, this is desease that cannot be cured. Kalau dah terlampau suka dengan camera tu dalam toilet pun boleh menjadi. Plan tak adalah kuat sangat cuma sekadar nak berjalan-jalan aje. Tapi terlepas sampai ke Kuantan, Teluk Cempedak. Nasib baik tak ke cherating. Tapi hampir kesitu. Tak sangka percutian yang slumber sebegitu menjadi pengalaman yang seronok amat paling sekali. Walaupun terpaksa bermalam di dalam kereta dan di tepi pantai. Sedangsedang asyik menghirup menyedut dan menghembus angin bayu, maka we all teruskan kaki melangkah, sampai satu kawasan yang agak clear bagi pasangan yang sedang "hangit" bercinta. Banyak "oii oii" di sana.. Mengapa "oii oii"? Sebab jika kita ternampak perkara sumbang sebegitu kita akan gertak mereka dengan menyebut "oii..buat apa tu hah?" Oleh kerana kami tidak berkuasa di tempat orang jadi kami cuma skodeng dari jauh dan berkata sesama sendiri.(oii oii...oii oii..)=( ..




Sekali lagi maaf. Ini tindakan positif dalam memori. With Cik Yunie.




Ini tindakan kurang formal kerana tak semena-mena Cik Ct Wawa rasa macam diri tu model. Model pricess segamat. Haih~




Buget hindustan lah. Tengah photoshoot nih.. Ceh~
Background music lagu Mohabbatain.




Ingatkan nak mandi tapi bila fikir nanti kulit jadi malap dan suram maka, kami dengan duka cita serta membawa hati berulam jantung membatalkan hasrat suci murni itu.=( + =) equal to =()..

6 comments:

AnysTawfik said...

teluk chempedak kah?

Ain Atika Zailani said...

yes babe....heheh salah tulis pulak...

AnysTawfik said...

best tempat tuh. ahah. :)

Ain Atika Zailani said...

mmg tapi byk oii oii lah...

AnysTawfik said...

hehe, itu lah lambang TC. hahahha ;p

Ain Atika Zailani said...

hehe...penah join ke oii oii tuh?..nanti lain kali pergi sana cakap oii oii ok?..hahaha..