Monday, October 18, 2010

Perangai macam bayi

Alamak. I dah macam bayi yang suka merengek minta dibelikan produk johnson&johnson. Maksudnya sejak bayi I memang dah pandai cakap minta itu ini pergi situ sini membeli produk penjagaan kulit seperti SITI SITU SANA SINI. Memang penat.

Bila kulit I rasa kering I lembapkan ia. Sungguh selesa. Wangi sentiasa. Walaupun losyen jenis ini sesuai untuk bayi, I tetap merasakan diri ini bayi. Tak kira. Selagi I selesa selagi itu I harus di panggil bayi. Degil macam bayi. Eiip eiip!! Memang dari "bayi dulu" sampai "bayi besar gaban" I memang guna losyen ini. Dan akhirnya I terasa kulit seperti gondol tanpa sebulu roma. Ini bermakna kulit I terasa lembut dan I memang minah perasan. Yang ada cuma bayi roma. (See! Did you see that?) Sehingga bulu roma pun masih di panggil bayi. I terkejut betul I tergamak panggil diri I sebegitu indah.


Ini dia set molek.




Ia menggambarkan betapa murah, mudah dan mudah dan mudah untuk dibawa ke mana saja ikut suka hati I. Jika I hilang juga mudah dan mudah dan mudah untuk dihidu kerana seboleh-boleh I lumurkan ia ke satu badan sehingga orang tak boleh suspek I sebagai perempuan yang tak mandi. Haih. Statement mahal siot. Bukan calang-calang orang boleh tau.

Mungkin ada yang jeles dengan bau wangi di badan I sampai mereka tega/sanggup/tergamak mencuri losyen I. How dare you!!! Nah I beli set molek supaya kau tak tahu kewujudan ia!! Cepat la curi cepat la curi!!

Dan bila I mengadu dekat kawan-kawan dorang cuma kata"tak pe weh nanti bior badan pencuri tu berkurap sebab curi losyen kau ". I tak faham. Kenapa mereka tuduh I macam tu. Mereka fitnah I kononnya nanti badan pencuri tu berkurap sebab kongsi losyen dengan I seolah I ni hanya tahu sapu losyen di badan tanpa mandi atau mereka mendoakan sebegitu dekat pencuri tuh? Tolong jangan fitnah I yang tidak-tidak. Baik...=) Memang macam bayi mahu dipujuk-pujuk dan ditimang-timang segala..


Hanya mereka-mereka yang sebulu dengan I je faham kenapa I memilih johnson&johnson untuk kulit. Moh ler kita sebulu. (*_*)

8 comments:

hamzah ian said...

guna la vaseline.. hohoho

Anis Nadia said...

i pon suka pakai jonsen en jonsen.perpiyum,bedak en syampuuuu:)

HonEyBuNNy said...

jonsen baby mmg best...lembut jek..wangi lak tu....suka2...hai baby..heeh

Ain Atika Zailani said...

hamzah= alaaa...belm rasa nak bertkar jadi dewasa lagi...ngehh3...
anis= yey kita sebuluu...
honey= haha.....wahhh..sekarang baru betul2 rasa macam bayi...

Heidi Shafiq said...

aku terpesona dgn bau baby johnson ni..

ana said...

guna produk ni gak...

elmo gemOk said...

bape hinggit satu set ??

Ain Atika Zailani said...

heidi= terpesona ehh??? haha...mesti cantik kalau kau tengah terpesona..ala-ala iklan syampoo...

ana= yeayy...boleh sebulu jugak!!!

elmo= lima hingget lebih...