Thursday, July 17, 2014

Ain Atika Zailani adalah seorang Photographer

Hi Assalamualaikum.

Eww pelis lah tajuk. Haa lama dah tak update blog. Pemaleh betul la engko ni Tika. Hihihi diamlah korang.

Tahukah korang bahawasanya aku adalah seorang photographer. Tahukah korang aku mempunyai sedikit bakat yang dikurnia Tuhan untuk menghasilkan gambar stylo untuk hari hari penting dalam hidup para pengantin diluar sana atau didalam sini. Ah tak baik berhidung tinggi Tika.

Baiklah mari sini aku nak tunjuk beberapa bakat yang bukanlah pro sangat honestly tapi dengan kejituan yang tinggi aku berusaha nak jugak dapat snap gambar yang cantik dan berkualiti. Fuh berdebar nak tunjuk kat korang hasil tanganku dan partner.





















Ha macam mana? Korang rasa okay tak? Kalau korang masih mencari photographer dan percaya akan bakat yang daku ada marilah hubungi aku ditalian 013 3434739. Korang boleh whatsapp aku untuk dapatkan quotation.

Kiss kiss!

8 comments:

Cik nadya said...

wah.. cantek2 laaa.. hebat la dapat jadi photographer =)

Unknown said...

Hai...Iena Lina Rose singgah sini. Cantik2nya gambar. Suka tengok seni fotografi. ;)

FarahFerraDotCom said...

Gambar semua cantik2..=D

mrpolie said...

Style lah gambar ain atika ni... nak menuntut ilmu leh ke..??

Cik Itah said...

salam & hai :)

nice,,boleh jadi photographer dah ni

eizz said...

Cantik sangat !! Tetibe teringin nak kawin. Hahaha

dr. Tubagus said...

Assalamualaikum Ain..
Salam Kenal dari blogger Indon.

galeri Fotomu bagus-bagus.

Semoga sukses selalu

ST said...

Terbaik