Saturday, August 28, 2010

Rambut kerinting bergolong golong

Tips penjagaan rambut terbaik? Tak ada. Dah tua bangka masih tak pandai urus rambut. Bukan. Tak ada orang nak ajar. Sebab masa muda muda dulu tak kenal saloon rambut. Apa tu weh? Haa sekarang percaya I memang tak kenal saloon rambut, yang ada kerusi bergerak-gerak, boleh pusing 360 darjah, mesin pengisar rambut sampai nipis, gunting macam macam bentuk, dan udara panas untuk keringkan rambut sampai kulit kepala kebas.

*Belajar tipu dari Fatin Idora Kamal. Nak belajar jumpa dia.
Kos = Percuma.
Pengangkutan sila klik diatas.


Saya lanjutkan dengan Model Rambut Kerinting Wanita termasuk yang favorit untuk para wanita dan dapat menciptakan kesan glamour dan cantik.=')


Model pilihan, meh sini tengok.





Selena Gomez
(Tak habis habis kau. Tak muak muak aku tengok)







Miley Cyrus
Rambut cantik. Tapi gigi nampak pelik sikit kat sini. *mari gelak.



Sekarang mempersembahkan!!!






Rozita Che Wan.
Akhirnya, Model Rambut artis Melayu paling cantik. Tak kira rambut palsu ke apa apa segala. Cantik.

Sungguh bervariasi permainan teksture layer. Kelebihan ini mempamerkan keunggulan bagi yang berambut kerinting kerana teksture layer menampakkan rambut mengembang dan tidak melepek.

Walupun rambut jenis ini nampak cantik bagi si rambut panjang, tak bererti yang berambut pendek tak boleh dibentuk menjadi rambut kerinting. Rambut keriting dikombinasikan dengan model rambut bob boleh menjadi pilihan alternatif bagi yang memiliki rambut pendek.

MARI RAMAI RAMAI BERAMBUT KERINTING!! =D

9 comments:

hanis said...

ohhh patot le... miss ain pon chumel, rambot mcm mereke2 kat atas sinun (^_^)

ribena.illina said...

rambut saya selalu gugur. oh! kasihan2.heeee~

Ain Atika Zailani said...

hanis= haha...tak lah...rambut saya pendek..rambut mereka mereka tu panjang dan cantik.

ribena= haha..kesian awak..tak pe, gyna la syampoo herbal essence.

Peminat Katie Holmes said...

tidak, adik Rozita lagi cun.
oh, ayu raudah.haha

SUXX said...

mendambakan gadis berambut lurus.heheh.

kerinting mcm susah nak jaga?

Ain Atika Zailani said...

peminat katie holmes = yeke? ahaha...suka jugak lah~!!! wahhh...tamak.

suxx= laaa..bukan nya suruh kamu jaga..tahukah kamu wanita berambut kerinting tergolong dalam kalangan orang yang rajin..hehe..

M I A J A M A L U D D I N said...

already follow yours, follow mine too.. :)

fatin idora said...

aku bab-bab gigi ni sensetip skit. jangan lebih2 ek.
kalau wawa baca pasal gigi ni lagi sensetip, bahahaaaa

Ain Atika Zailani said...

eby= hihihi...harap dia baca....wahahaha
mia= okay!!tq!