Thursday, October 7, 2010

Kemeriahan blog berganda

Sila diam jangan banyak cakap dan 'buat bising'. Cuma bising. Tiada 'cakap cakap' asalkan bising. Apa kau tulis ni? Pergi tulis perkara yang molek-molek sikit. Jadi anda nampak tak? Yang molek diperlukan paling sikit walaupun molek dalam kata berganda. I lagi suka kalau semua perkataan di ganda-ganda. Seperti tidur berganda, makanan berganda, lepas tu terus kegembiraan berganda sambil bonus bulanan dari ayah berganda dan kemeriahan blog berganda dengan pengunjung molek. Siapa sudi menganda? *Cepat cakap sudi!



Memang I patut mintak maaf lah kat kau orang yang pinjam barang-barang I. I suka kau orang pinjam sebab nanti I akan mintak kau orang pulangkan berupa bentuk gandaan. Padan muka engkau. *tayang semua gigi dan kembangkan hidung sebagai tanda padan muka engkau. Mesti lepas ni anda tak mahu pinjam apa apa dari I. Ohh sudah lah, cakap je kau tu kedekut kan senang. Ini bukan soal kedekut tapi 'tanda soal' kenapa orang meminjam tanpa bagitau? Sudah pakai baru bagi tau. Haiss... Sadis kalau barang itu ada sentimental value.(=,=)



I bukan nak cakap pasal pinjam-pinjam. (Adakah awak nampak? Adakah awak nampak I ada guna kata ganda dekat ayat sebelum ni?) I dah cakap I memang paling suka sesuatu berganda. Okay sekarang kita kembali ke MENU utama. Semua buka muka surat satu.. KEMERIAHAN BLOG BERGANDA. Apakah itu? Itulah keinginan saya. Tapi bagaimana kalau kau asyik tak ada masa nak update blog setiap hari? Awak! Awak tau tak saya akan mengambil masa lebih dua jam untuk siapkan entri kontot. I sangat sedih kalau I jadi lembab sampai macam tu. Tapi memang itulah I. Tapi I nampak sedih ke? Tidak sama sekali sebab kalau I tak buat entri baru I akan ceroboh ke blog blogger lain untuk berkenal kenalan, dan mengomel-omelan di blog blog meriah. Jadi marilah anda memeriahkan blog I ni supaya berganda-ganda traffic di blog I and I juga suka nak mengomel-omel di blog anda. Kadang kala ada blog yang tak tunjukkan link untuk ke blog mereka. Maka, I hadapi kesulitan untuk jalan-jalan ke blog anda. SILALAH DATANG DENGAN MEMBAWA BUAH MULUT POSITIF KE BLOG SAYA!!! (O_O) *guna teropong ni.

7 comments:

Syifa Alshah (wutwut) said...

kelakar lah entri ni .
sebab dia agak konfius . ;)

ana said...

hahaha...ana ada tgglkan link. meh le..hahahaha

InaNina said...

wah ayat u kelam kelibut. tp entry menarik! nice :)

Ain Atika Zailani said...

elmo= ahha...memang..tah ape i cakap.
ana= okay ana...=)
siepal= haha..btw..thanks dear!

ILA HonEyBuNNy said...

tgh buat apa tu??teropong ila eh..heheh

M I A J A M A L U D D I N said...

ok.. wa gune teropong lu.. hahah..

Ain Atika Zailani said...

honey= haha...mane tau ni??? ila pasang alam kat blog ke????ehehhe...
mia= haha...okay..jangan malu malu pulang kan 2kali ganda...