Saturday, July 23, 2011

Macam macam hal

Siapa suruh cipta pepatah sambil menyelam minumlah air? Ini menyebabkan macam macam hal jadi masa menjalankan tugas. Rupanya sangat seronok minum air semasa menyelam. Gulp!


 Baiklah.


Kalau berpakaian formal kenapa nak tangkap gambar berdiri tegak? T__T



Ini ialah TUGAS.



Ini BUKAN.



Biji boling dan warna baju mestilah sama. *Gunakan perkataan ini selagi belum cukup umur.





Salah satu tugas mereka adalah posing. =p

13 comments:

Izzul Amir said...

ahaww nicee :D
saye suke main bowling tapi takreti main
hihihi

fiq. said...

tuga sjadik pengantin atau?? agaga

Atiqah Wadiah said...

rindunyerr nk men bowling..huhu

muhamad hanif said...

mencabar betul tugas kau..


HAHAHAHAHAHAH

Pocket said...

kamu patut pakai seluar yang kamu pakai dlm gambar dikanan ittu,
(Gambar yang kamu berbaju pink, bertopi dan menyandangkan beg kamera itu)
dengan baju ittu,
dengan 'biji boling' itu,
memang sedongdong dik :D

ïêmå å¢klê§ said...

tugas posing ke sebenarnya ni...
hikhik

cimon said...

ramai kawan....bestnye (^v^)

p/s: good luck utk exam - study elok2 (^_~)

Eazy Izzuddin said...

ouh boling saja...
best!
xD

syeedafabewlaz said...

eh boling lah!haha,,bes nye maen boling,,:D:D

hamzah ian said...

wah.. ain weh.. len kali ajak aku men gak.. hehe

Far8 budak baik said...

hahahaha first time kat sini..
akakaka..nape kau salah kn..
pepatah tuuu..
salah kn kau yg salah guna pepatah tu..ekekekeke

Pn. Sheila said...

wah... muda sgt mak awak... kim salam mak... hehehe

cik nur said...

terkejut tgk kepala kambing terjojol mcm tuh hehehe