Friday, December 2, 2011

Selamat Semuanya!

Tadi ayah call. Hmm rindu ayah. Mama demam. Hmm kesian mama. Tapi mama pergi kursus 4 hari kat mana tah lupa nak tanya tadi.

Hari ini balik dari kelas terus bersihkan dapur sebab paip sinki bocor. Pandai juga aku pomen benda alah tu. Lepas ni boleh ambil tender. Perempuan juga harus tahu kendalikan kerja kerja lelaki. Tapi tadi cuma lekatkan silikon gam dekat paip yang longgar tu je. Hahahahahahahahahahhaah =p Macam kambing.

Lepas itu, masak maggie sahaja sebab tak mampu nak tunggu ayam lembut. Lapar. Lupa nak keluarkan dari ice box, sepatutnya kena keluarkan sejam sebelum memasak. Jadi, selamat datang maggie kedalam perutku. Anyway, berbalik kepada topik tadi...


Takde topik pun sebenarnya.

Anda tertipu.




Saya doakan kebahagiaan semua orang, macam saya sedang bahagia ini *shy*

8 comments:

E-one said...

ptot letak ayam dalam maggi,nanti ayam jd lembut haha

Saiazuan said...

huhu mcm diari pulak :D

ascil.punye.lah said...

takde topik pon sebenarnya.hahaha.yg tu tak bole bla.

hakeem kira said...

get well soon mama . haha

(",anahraF said...
This comment has been removed by the author.
(",anahraF said...

selamat berbahagia selamany!
pheewit!

kura said...

*shy* amboi...

aimie amalina said...

alolololo
hehe.x pe..yg pntg isi perot dulu
nnti ble msk ayam :))