Wednesday, October 3, 2012

Diari Raya 2012

Kenapa susah sangat nak terbitkan satu diari raya? Kenapa kenapa? Kerana saya dah cipta terlalu banyak alasan sehingga hari ini baru nak cakap pasal raya. Apalah kau.


Dah beso beso semuanya. Secondary school friends ku inih.


Inang dua dari kanan kalau dia gelak memang kena tutup mata menunjukkan sangat seronok bersama kita. Yang lain pun seronok jugak tapi masih cover cun. Padahal yang tak tutup mata tu lagi teruk. LOL.


Lisa (paling kanan) pula nak menggambarkan dia betul-betul gembira dia akan gigit gigit bekas kuih raya dirumahnya sendiri. Kan dah kata kalau nak menggambarkan rasa gembira mesti kena tutup mata.
Sepatutnya Bestfriend ni ada 8 orang semuanya. Bestfriend forever ini tak lengkap tanpa Kecik, Uchu dan Nadia. Nadia, she is our primary school friend! But we still keep in touch! Sobss ;( 


Dah khabaq kat hang dah.


Dia ini selaku kawan baik paling baik tak pernah jahat.


LOL Tangkap gambar pergi kunyah kan mulut herot. 


Banyak sangat ceghitenya saat akhir baru nak berkuih raya.

Happy Belated Eid Mubarak!

2 comments:

Ikr@m said...

salam..nice pic ;-)

Ain Atika Zailani said...

Wasalam, thank you ;)