Saturday, August 10, 2013

Post entri melalui Apps Blogging

Jyeahh, assalamualaikum semua. Selamat hari raya daku ucapkan. Aku rasa bangga sekarang ni sebab aku baru lepas download onthego apps blogging. Apps ini sangat sesuai untuk orang orang sesibuk aku yang selalu bagi alasan untuk tidak update blog. Sibuk dengan sosialitas yang tak terkawal dek perasaan haha. 

Dalam bilik bangga sensorang kehkeh dengan adanya apps ni aku boleh update blog dimana sahaja tanpa keraguan, kalau tak habis cerita boleh save tanpa kegusaran, pastu boleh upload gambar dari photo gallery atau onthespot snap picture macam ni ha-


Sorilah gambar handbag tanpa motif bahaha. Haa pastu yang ini aku upload dari photo gallery-

 
Comel tak kak ton? Wah wah wah sungguh bagus ya apps ini untuk orang pemalas macam aku bahahah. Okay lah itu saja yang aku pandai buat masa ni. Aku bakal kongsikan lagi kalau ada yang menarik nanti ya. Selamat hari raya lagi tawan tawan!

4 comments:

Farah Shahidah said...

cop...download kat playstore ke?
sy ade gak.download tpi.nak.arrange pic xboleh..bila download je.mesti pic.ade kat bawah jee

Ain Atika Zailani said...

Yes my dear dari apps store. Eh iyeke? Awak pakai version apa? Cuba update yang latest. Version 2.1.7.2

Ain Atika Zailani said...

Kita punya app store. Awak guna ipad ke tab?

ST said...

Terbaik