Monday, September 20, 2010

Rajin itu semudah ABC

Hei awak pasti ke? Adakah awak seorang yang rajin, atau suka bertangguh, atau sebetulnya seorang pemalas. Bukan malas. Tidak cukup rajin. Tak tahu kenapa tak cukup dan bila masa nak jadi cukup atau "enough" bererti cukup yang sehingga boleh letak titik nokhtah selepas itu. Seperti "AWAK CUKUP MALAS. ENOUGH."

Jangan macam tu. Mari makan ABC lepas itu anda akan rasa rajin. Hah anda dah pandai tipu saya sekarang. Cukup cukuplah tu. Anda akan rasa berdosa nanti.


LIHAT ANDA SUDAH RASA BERDOSA SEKARANG. PADAN MUKA ANDA.
Sekarang cuba fikirkan macam mana nak habiskan ABC ini?
Sangat mudah bukan?

Adakah anda rajin? Mesti rajin jika anda tak siapkan homework di saat akhir. Kenapa boleh jadi begitu? Ehh engkau ni malas gila. Rajin sungguh mudah. Sila rajin. Ohh dia cuma nak cakap yang dia sedang malas. Babai!! O_O

6 comments:

Peminat Katie Holmes said...

aku orang yang bertangguh ain,haha

Ain Atika Zailani said...

hahhaha...kita boleh jadi geng dah...

Cik Akma said...

yeah geng. ahha

btw abc tu adehh sgt mnggodaaa :D

Ain Atika Zailani said...

haha...dia memang penggoda. sila sabar. wahahh..

hamzah ian said...

sedap tuh!!!

Ayeem Jemain said...

argh abc! my fav!

www.ayeemayam.com