Saturday, September 25, 2010

Gadis apa ini?

Wanita wanita lembut. Ouh kau memang tak layak la weh. Tepi sikit. Ni untuk wanita lembut je. Sila beri ruang. Okay I tengok jauh jauh. Janji.

Lelaki lembut dan wanita lembut itu ajaib. Wanita memang ada sifat semulajadi yang lembut. Tapi kalau menyotong sangat apa pulak tu. Kalau lelaki lembut kena pandang dari sudut positif. Seperti, hati kau sangat lembut maafkan aku yang tak habis habis memekak dari subuh tadi. Keh keh...

Terbalik pula dengan wanita atau nama saintifik "wanita terbalik" yang sepatutnya setiap sudut harus lembut. Bukan sekadar dari sudut positif, malah dari semua sudut yang ada dalam geometri.
Contoh paling mudah adalah gerak geri lembut wanita bak angin bayu sepoi sepoi bahasa/language yang tiada tandingan. Wajahmu lembut nan manja, hidung mu mancung bak seludang. Kau ada?


TANPARAGURAGUMEMPERSEMBAHKAN!!


JUARA AYAM LAGA!!

Kau memang degil!! Salah didikan sebab masa kecik ayah belikan kau cerita ultraman!! Kini kau berjaya tubuhkan satu agensi. Lihat, cuma sorang student kau.
(^_^)

Nampaknya emak sangat kecewa dengan kau kerana akhir-akhir ini kau tunjukkan kejantanan kau pada satu dunia. Kalau lah satu masa I lemah lembut sila percaya. Itu adalah sama sekali hipokrit dan tidak jujur yahhhh!!!!

2 comments:

Peminat Katie Holmes said...

kah...kah..kah....

Liyka said...

hahahaha . comel je la korang nih ,, :)