Saturday, October 23, 2010

Pembakal duduk atas peperiksaan!

Hairan sungguh. Mak kuat menjerit dari luar suruh belajar dan diawasi adikku juwita tercinta . I pulak pergi berangan dalam bilik lepas I ikat adikku juwita tercinta di tepi penjuru katil. Ngehh3..




Wajah penuh kepuasan! Akhirnyaa.. huah3


Bagi aku chan! Lepas ni aku nak seru semangat belajar dari semua pelusuk katil, celah lipatan baju, di tepi botolan make-up. Harap jumpalah..

Dikesempatan ini saya nak mengucapkan selamat menyambut hari peperiksaan kepada semua bakal pengantin lelaki saya.. ewahh engkau.... gatal kemain.. heh.. Kepada bakal pemeriksa yang bakal memeriksa kertas jawapan saya semoga anda memberikan markah yang berpatutan. Kau ni betullah..

Mari mari... Kali ni tak main-main. Haii semua pembakal duduk atas peperiksaan. Semoga kalian dapat menjawabnya dengan tabah okay..

NOTIS

SAYA AKAN CUTI MEMEKAK DI SINI, UNTUK MENJAWAB PEPERIKSAAN BERSAMA AWAK SEMUA!

Nantikan kemunculan saya di entri yang entah bila pulak akan di tayangkan.. Woii kau ingat kau tu Nasir Bilal Khan ke????

Marah pulak. Okay Babai...

6 comments:

ana said...

good luck...

cimon said...

good luck in ur exam!!(^v^)

Lyka | Ezura said...

hai sweet . selamat mnyambut hari peperiksaan . good luck tau . btw, dah lame nak cakap, muke anda ade cikit iras2 lisa surihani .. :)hehehe.

Ain Atika Zailani said...

haha...liyka u jangan la cakap pelik2... i nak tercirit u cakap macam tu..wahahah...btw thanks...=)

Amir Syahir said...

ai nk stdy ngn u...dappp.haha.

Ayeem Jemain said...

skali pandang cam lisa surihani pon ade. kekeke