Thursday, March 10, 2011

Khidmat masyarakat

Kerja amal ini berlaku semasa Segamat banjir teruk hari tu. Tapi saya baru publish episod amal. Sepanjang 5 semester di UiTM ini, baru kini daku sedar selama ini daku seekor katak yang dekat atasnya ada tempurung.
  

  
Macho tak abang?


Tengoklah broomstick kami. Tadi datang naik ni lah. =p


 










 Suka dia.

  Rajinnya.. Calon nih.. Hehe..

 Ni pun calon.
Nak balik dah yey !!

11 comments:

Uchi kay-f @hmad said...

emm ni nak bagi tips ni..emm ingat iye ain,insan cemerlang dtgnye dri akal,dri hati yg bersih dan jiwa yg tenang..ngehx3"...

saya pn dah jrg2 ikuti keje amal ni..tapi hrp2 dpt terus beramal dlm dunia bloging plak ler..:p

Ain Atika Zailani (PAL) said...

kahkah..ehh datuk....

Uchi kay-f @hmad said...

bhahaha datuk fadilah kamtumi ...:p

NM02 said...

mm... kerja amal dari kalangan remaja macam korang mmg sangat diperlukan. teruskan...

imah said...

bilik imah pon nak jugak.. ^^

shima azmi said...

saya pn prnh gak la wat keje amal nie..tp mse ikut program ank angkat..smbil2 2, tlg ap yg ptut utk kg 2..btw, its really fun ble kte wat kje2 amal nie ngan kwn2.. =)

cimon said...

aku rase rumah sewaku pon perlukan pekerja amal utk membersihkannya

so...jgan segan2 singgah ek!

hehehe (^v^)

p/s: calon2 nya ialah...teet!! (^_~)hihihi

Encik Tikus said...

muka awet tuaa,, umur bberapa ?

ARJUNA.Inc said...

huk..huk..ni berpose lbey ke..bkerja nih?haha..waaa..nice header ok..nk i design bru x?haha

beautiful_rose said...

tolong menolong amalan mulia kan =)

muhammadnuraizuddin said...

gotong royong best woo..iihhh :")