Thursday, March 24, 2011

Selamat Datang ke Melaka

Honk honk.. Eh tahu tak kitorang pergi mana kali ni? Tahu ke tak tahu ke tahu nih? Huh apa apa lah. 

Kitorang pergi Melaka beb. Pergi Muzium Rakyat beb. Pergi Muzium Babanyonya beb. Gua jakun beb. Inilah masanya nak fitnah diri sendiri. You old tahu tak? Selama dua tahun setengah saya tak pernah pergi Melaka semata nak tengok wayang, semata nak habis kan duit PTPTN. 

Walaubagaimanapun, selalu habiskan duit PTPTN di Times Square. Tak perlu pergi shopping mall yang mahal mahal untuk membazir.


Eh Farid.



Eh Hanis.


Eh ramainya.


Eh eh..






Eh abang Pol..

Ain Atika : Bang Pol, apakah nama dia?
Abang Pol : Samad.
Ain Atika : Errkk kay.

 *Tak boleh terima nama tuh.

  
Terhibur ! Yeayy !


Samad ni gatal suka nak bagi muka suruh cium dia. Sebab tu sekarang saya berada di sebelah kanan.


I don't have a drinking problem, I'm just really thirsty. (-_-)

15 comments:

wahida said...

oooo, perabes duit PTPTN eh...

Ain Atika Zailani (PAL) said...

eheheh x lah ni trip kelas !!! heheh

Lya Colours said...

pekena asam pedas x

Ain Atika Zailani (PAL) said...

x..tak sempat !!! =(

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

argh kenapa semua nya cantik..err ada jumpa abg tuah tak

Ain Atika Zailani (PAL) said...

haha...xjumpa...malas nak cari..nyiahhaha...

fasha said...

wah ade datang mlake rupenyee...hehe
hanis dah pkai tdung ke?

Mohamad Uzair Bin Othman said...

datang melaka tarak kasi tau ye

Abang Zam said...

ok..farid ngan budak kurus tu ada..pffft

haha..

cimon said...

rugi tak g pekena asam pedas kat Melaka...sedap tuu....

hehehe(^v^)

Siti Nur Fatimah Mohamad Ali said...

uitt!! tu mcm hanis zalika je..hehe..
gamabr aku ?? ceh2..

ha, best kan dtg melaka! melaka tanah air ku...!! hiyyahhhh!!

lupe, aku ni asyk komen je kan..lupa nak ckp, nice 2 meet u..hihi

Ain Atika Zailani (PAL) said...

fasha= ye ada trip..hanis pergi kelas memang pakai tudung. cantik.=)
uzair= kasi tau nak belanja ke? hihi
zam= hahah kenal ke?
cimon= alaa xsempat..trip satu hari je...=(
siti= haha haii..nice to know u too!!!

NynaMysarah said...

Gambarr lawaaa laa ;)

momochan said...

p melaka x ajak momo pn T___T sobsob huhu

misz aisya said...

eh hanis..

boleh pulak u ber eh-2h kan? huhu