Friday, January 27, 2012

Don't Talk To Me

Alamak jeng jeng dah sampai. Macam mana nak pratonton dikhalayak ramai ni. Konon-konon nak style rambut pendek sempena Chinese New Year. Sekali nah hamek kau! Nallaa dia kasi..


(WIG)
Hahah. Banyak request nak suruh buat rambut macam ni. Nanti la. Lek luu. Nanti pergi kuliah naik motor kena pakai helmet. Kang tak muat kalau buat rambut macam gini. Dah la mahal gila bapak. Kalau naik kereta tak boleh buka tingkap nanti serabai tongkang. Penat I curl curl guna jari. Kalau naik bus nanti orang sibuk nak pegang-pegang rambut nak rasa texture bagai. Walaupun dah pakai "memo handbag".


MEMO HANDBAG

Taknak tunjuk rambut baru. Nanti kena bahahah/nyiahaha/kahkahkah/wakaka dengan u'ols! Masa baru potong takdelah nampak pendek sangat. Pastu tiba-tiba dia jadi pendek. OMG aku dah rasa nak ternangis. Rambutku ini curl so aku telah mencarikan pasal untuknya. Kesian kat diri sendiri ;( 

Kawan-kawan tegur eh kau potong rambut? Eh rambut baru. Eh eh kau. Ahh sudahlah. Don't talk to me. Don't talk to me.

Melakukan perayaan dengan rambut terjongket-jongket. Duduk atas sofa diam-diam lepastu dapat duit raya. Dalam hatiku berkata, mungkin inilah duit pemberian untuk repair kembali rambut jongketku. Namun aku redha. Walaubagaimanapun aku harus meneruskan perjuangan hidup. Okay dah dah.

Selamat Ali Laya semua !
Okay. Don't talk to me.
Bye.

16 comments:

ceklala said...

comel ape rmbut camtu!hehe..araya ape lg dik??thaipusam pun 2 mgu lg hehe

Muhammad Saiazuan Norhalik said...

huhu gmbar 1st tu dah mcm lisa surihani dah tgk.. huhu

nice what rmbut bru tu.. huhu

Ain Atika Zailani said...

ceklala= alaaa hari tu tak wish lagi.sekarang ni baru nak wish. hehehehhe

saiazuan= ni bukan rambut baru la...ni pakai wig! hehehe.!

Ummi Najlaa said...

hahaha... buat la. u'll look adorable! hehe. then, beli shaped pink sunglasses. retro. hehe. jk! ;p

Mr.Clive said...

okay,not talkin to u =P

Ain Atika Zailani said...

ummi= wahh..mengajar ni...heheh..
mr.clive= fine fine=p

Aflina Affandi said...

wig tuu err hihihi, eh nak cakap u comel tu je.

schaze zainn said...

eh comelnya rambut yg gmbar 1st tu :P

mmg nalla la tu :)

(",anahraF said...

nak tengok rambut baru tuuuuuuuuuh ! heee.

ascil.punye.lah said...

hahahaah ala hg botak pon muka tetap cun.apa ada hal kannn.

Miss Anne said...

tunjuk pakai wig jer?rambut baru tak tunjuk yerr..bila lagi nak tunjuk..nak tgk lah..hehehe

ILA HonEyBuNNy said...

rambut 1st tu....hehehhe

tapi nampak comeiii la..hehehhe

Ain Atika Zailani said...

aflina= thank you =D
Schaze= hak ahh..nallaaa!
anahraf= heheheh ish malu leww!
ascil= eh botak? hmm idea akan diusulkan. hehhehe

miss anne= hehe okay! tunggu=p
ila= yeke...bodek ni...eip eip !

APi said...

alaa mananya?
btw rambut yang atas tu kacak gak apa..
keh keh keh

Pocket said...

pocket actually suka yg ambut pendek.
sila la tunjuk ambut br ye. kami sure kagum punyer!

Ain Atika Zailani said...

api= hehheh kacan ann..
pecket= heheh hmm yelahh..