Saturday, February 11, 2012

AAZ's Accessories

Hai kawan kawan! Rindu betullah dah lama tak update. Sekarang tengah update ni. Tau tak satu hari ni saya buat apa? Saya cuba cari supplier untuk buat bisness online. Yelah, sekarang ni zaman internet. Kalau boleh nak beli ikan kat pasar pun nak buat delivery. Ish ish ish. Takpe. Sekali-sekala kita membeli secara online dapat jugak jimat minyak kereta semata-mata nak beli sepasang baju untuk first date/function/dinner atau nak jumpa mak mertua. Hihihihih. Malulah.

Oleh kerana saya faham situasi awak semua yang tercinta ini, yang makwe/pakwe tak suka teman korang pergi shopping sebab korang ni telembab-lembab kalau nak buat pilihan malah untuk beli sehelai baju pun minta pendapat sampai tiga kali.*akulah tu, heh. 

Oleh itu, saya nak ajak korang shopping dengan saya kat AAZ's Accessories. Sebab kita kan gang. Takyah ajak pakwe/makwe. Kite berdua je. Janji.

AAZ's Accessories menawarkan banyak pilihan. Mesti korang suka. Boleh shopping lama-lama. Harga yang ditawarkan sangat berpatutan. 

Harap korang dapat berikan perasaan suka(like) kepada page ini ya kawan-kawan! Ajak kawan-kawan yang lain jugak. Kalau bab meraih like ni memang fail. Melalui korang kawan-kawan blogger yang boleh membantu. Pengaruh blogger sekarang sangat kuat. Sekuat harimau. Miaww!!!

9 comments:

Unknown said...

setailo lah! wishing all the best! :D

cimon said...

Mioww...eh2.silap.Good luck!!

(^v^)

Unknown said...

cool. suke ngan accessories..tapi klu boleh jual la skali men's fashion..:)tak sabar nak on9 shoping lagi nih..

Ain Atika Zailani said...

mr.clive : terima kasih;)
cimon: heheh tq tq!
amran: heheh okay nanti saya cuba cari ye!

ascil.punye.lah said...

bestnya.gudluck tau awak!=)

Ain Atika Zailani said...

ascil : thankyou ascil!!=D

~Sal Ismail~ said...

setakat ni berani beli buku je melalui online~ ;)

Unknown said...

huhu pengaruh blogger sekuat harimau ek? huhu :P

ST said...

Terbaik