Monday, January 10, 2011

Entri terulung : Bantal busuk

BANTAL BUSUK?

Kami adik beradik. Bagai isi dan kuku. Bagai aur dan tebing yang apabila bersama hidup lebih harmoni di bawah satu bumbung. Percaya atau tidak dengan azam baru ke kampus tidak lagi membawa si busuk. Percaya atau tidak saya dengan begitu berat hati merelakan si busuk duduk di rumah tidak berteman atau dalam kata lain saya yang tidak berteman. Sungguh memilukan. Jangan gelak.

Seisi keluarga berasa pelik. Haih kenapa kekka tak bawak bantal busuk ? Haih kenapa haih? Makin meningkat dewasa ni saya rasa perlu untuk belajar berjauhan. Mahu atau tidak saya mesti tidak membawa bantal busuk ke ruangan malam pertama. Eh ehhh diaaaa.. dah pandai cakap pasal malam pertama. Ahakss.

Okay lah. Memang tak nak tulis entry panjang-panjang nanti korang penat nak baca. * Konon faham perasaan korang lah. Tak pe lah at lease konon kan? Daripada tak ada konon nanti korang touching. Tehee. =p

10 comments:

Fatin Idora said...

bagus la kau tak bawak. tak de la berjerawat muka aku nih?
bahahhaa, ok akau tau kau takkan marah sebab kau nak tangkap gambar aku banyak2 kann. :p

Ain Atika said...

berangan la kau eby. kahkah.

amirulez said...

malam pertama nk bwk bntl busuk?? ngamuk laki nnt.. hehe..

beautiful_rose said...

hikhik selamat tinggal bantal busuk =p

Anyss said...

balik dr kampus, leh lg jumpe bantal busuk tue..hehe..

nway, ain, dis is my new url; rainbow7878.blogpot.com

keep in touch yah! wee~

cimon said...

bantal busuk aku diwarisi hingga ke adik yg plg bongsu...tp lame da hilang...tak tau ke mana (T_T)

zOeY zAu YaH said...

Bantal busok pujaan kalbu kihkihkih..

asfira aminuddin said...

haha! babe, harus la bwk bantak busuk! peluk bantal lagi sedap dr laki. eh? haha.

Shag said...

Shag tinggal bantal busuk bila pergi tidur hotel dengan kawan sekerja je. Hahaha :D

Sharinginfoz said...

bawa aja bantal busuk kemana mana