Saturday, January 15, 2011

Rambut pun nak cantik juga

Cukup kalau hanya muka cantik, tapi rambut tak cantik? Walaupun bertudung tapi rambut tak cantik kau suka ke? Even lelaki pun kalau boleh mengimpikan isterinya mempunyai rambut yang cantik dan sihat supaya apabila di belai-belai tak sangkut. Iya ke?

Sepasang ibu bapa membuktikan bahawa seorang suami memerlukan isterinya berambut sihat dan seorang emak berusaha keras mendapatkan rambut yang sihat dengan memakan sayur setiap hari. Itulah sepasang emak ayah yang memiliki anak pertama iaitu saya. Menjadi anak pertama harus memikul tanggungjawab berat dan lantang menyuarakan rambut pun nak cantik juga. Hidup rambut ! Tumbuh rambut ! *angkat-angkat tangan macam malam kemerdekaan. Penuh gemilang.

Selain pemakanan menentukan tahap keseimbangan kesihatan rambut, ia juga perlu mendapat rawatan tambahan bagi memastikan rambut kekal sihat di mata hati. Cewahh. Okay I suggest you this one.



SUNSILK SILKY SMOOTH & MANAGEABLE HAIR RECOVERY TREATMENT



INI BAHAN UJIKAJI

Pengalaman sendiri lepas buat treatment ni memang selesa. Sangat lembut. Tapi sayangnya I tak boleh guna shampoo Sunsilk. Yelah maybe tak sesuai kot. I guna shampoo lain. Ehem.



Ahakss.. Rambut baru. Comel ke? Wohh? What kind of hair hah?! Benci betul. Potong rambut aku macam ni. Dah nampak tak matang dah. Cewahh ! Tak apa lah kan. Nak buat macam mana. Hmm apa-apalah. Selalu berdoa agar rambut cepat tumbuh. Amin.

24 comments:

rossoneri said...

tiba2 teringat,kawan kita pakailah benda alah sunsilk tuh, lepas tu dia tanya 'lepas pakai ni kena basuh ke sbb rambut kita keras', lol,kitaorang pun xtau

miss Fyqa said...

yea,sayangilah rambut anda :)
chomel la be-rambut baru ;)

diana said...

akak pun tak boleh la pakai sunsilk..
rambut jadi mengerbang macam orang giler..
sekarang pakai pantene..

Ain Atika said...

haha..memang kena basuh la dear..lepas tu baru jadi lembut...kui kui.

Ain Atika said...

miss fyqa= haha thanks=)
diana= ahaha yelah kak...saya pon.. tapi dy punya treatment sesuai dengan rambut saya...shampoo je x okay..hihi

Mr Swat said...

nice hair..

PHIRDOTE said...

okay lah.nice look :)

Mohamad Uzair Bin Othman said...

wah...rambut bru ye..

cantq2

HonEyBuNNy said...

ohh..mahu pakai juga la..mau jadi rambut cntik cm ain atika zailani...;-)

Umie Nadhirah said...

Muka suka rambut yang mula2 tu..
nape potong? :(

-telordibasuh- said...

kalau botak blh gune x hehee

Yui_Wani said...

Yeah...ekhem ekhem... xD

ahmad endo said...

nanti aku nak cubalah...hehehe

Ain Atika said...

mr swat= hee~~ thanks=)
phirdot= thanks yah?=)
uzair= hihi rambut baru tak cantik..
honey= yeayy jom pakai !
umie= tah la..ingat nak trim je...hmm sedihh=(
telor= ahah...boleh bia kepala lembut..kihkih..
yiu=ehemm=p
endo= cuba lah yeayy !!

sang kelembai said...

singgah sahur..
awk nk tanye 1 soalan ek..
bley x kpale yg dh berpulau or botak tengah!! :D
pulih semula ..??
sila jawab ek...

YanaMIB said...

dlu penah gak pakai cream rambut sunsilk..tp sbb penyakit al femalas melanda botol cream tu pn tah mane ilang..hohoho~ =_=

Nerzhul said...

nampak lebih muda ngan pesen rambut baru..hehe

::..Dia daYa..:: said...

salam
suka rambut awak
cantik

**selamat rambut saya memang cantik
hihi
puji diri sendiri

ARJUNA.Inc said...

eyt!!!..awk gna wana pink gak?haha..sma la ngan sy..hehe..tp skang sy gna wana gold..tuk kggran rmbut nye..heheh...t nk beli set la brang..sume brang da abeh..hehe..

nora said...

boleh tak nak cakap suka rambut yg lama tu lagi ar

Peminat Katie Holmes said...

jangan terkejut kalau aku cakap aku pernah pakai benda ni waktu kat matrik dulu. Rambut aku jadi bersinar.haha

Amirrah Zawani said...

tak penah guna lagi sunsilk ni.. selalu guna loreal :)

aliza said...

saya pun dah tak sesuai pakai syampoo sunsilk tuu.nanti gatal2

chunna said...

aah la.. the second 1 nmpk mcm budak2 je. but, both comel la der=)