Friday, May 13, 2011

Aktiviti cuti pekerja

Seronok dapat beronggeng-ronggeng dengan keluarga. Biasalah keluarga kami jarang dapat bersama sebab mak memang duduk rumah sorang sorang bila adik beradik yang lain pergi sekolah. Saya macam biasa tiada di sisi keluarga dan memberuk di Segamat. Ayah cuma balik rumah sekali sekala sebab out station. Adik perempuan kerja keluar pagi balik malam. Kesian emak dengan baby Adam. Eh tak lupa juga adik kecil ku Ezany. 


Selalu orang bandingkan mana adik dan mana kakak. Mestilah saya kakak tapi selalu dianggap adik sebab suka memekak tak menampakkan diri ku seperti kakak tapi katak. Sebenarnya saya nampak lebih muda, Ehem.



Adik beradik bercinta. tercinta.



Apa yang suka sangat. Rasanya cameraman tak korek hidung masa snap picture. Harap macam tu lah.


Mak I'm talking to you. Eh diamlah kau mak nak beli aiskrim ni.



Susah payah pujuk supaya dia terus mandi bersama kami tapi..

  
Dia lebih selesa bermain pelampung di darat. What to do?


Spa membentuk tubuh badan atau boleh juga dugung berjemur atas seketul batu. Dugung pun tau nak tan skin.


Gambar dia paling sikit sebab dikerah untuk ambil gambar sekeluarga. Kahkahkah. Tata.

6 comments:

(",anahraF said...

stay kt segamat ke ?

Ain Atika Zailani said...

study kat sana. uitm segamat.=)

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

look so enjoyable...
btw, i love ur header la sis..
nk kata draw, its not a draw, tp unik lah:)

fadlisabri said...

visit here frm Egypt~

http://coretanfadlisabri.blogspot.com/

syamimi fatin said...

bestnya pergi air terjun ^_^

miSz NynaEzaty said...

best nye...menikmati keindahan alam semulajadi..segar!!!:)