Saturday, November 27, 2010

Manjanya kau !

Nah entri kontot. Dah mula nak berperangai tua. Baru kerja sehari dah macam mak nenek tak boleh jejak bumi. Emak I bebel siap tangan dia macam Karam Singh Walia. Tak boleh belah. Tadi kat tempat kerja mengantuk rasa nak tidur dalam timbunan baju. Nanti customer beli baju terbeli I sekali boleh I balik naik plastic bag F.O.S. Kah kah kah. Tak lawak. Lepas tu boleh kahwin dengan I tak payah bagi duit hantaran dah. Sebab dah bayar kat kaunter tadi. Miss you ! T_T


7 comments:

cimon said...

Hahaha (^v^)

p/s: jgn sampai meleleh air liur basi atas pakai udah lerr...coz xbleyy refund

(^_~)hihihi

p/s/s: 1st time dgar duit hantaran byar kat kaunter

Azmi said...

haha boleh la mcm tu...u keje kt mane nak pergi beli naju...mana tahu dpt kawin free...
haha........

NcekYus said...

nak kawin ngn u la mcm ni klu beli baju dpt 1 free gift org..ngee

Ain Atika Zailani said...

cimon= ahahha...ni kawen special.

azmi= i boss la...hihi...rahsia la...=p

ncek=hahaha...beli satu kedai dulu.

asfira aminuddin said...

hahah! babe! garangnya uuu. :)

.:Farah Liyana:. said...

hye! fara dtg baca blog awk ;)

Ain Atika Zailani said...

asfira= ahhah..kene la garang baru gempak.
farah...thanks awak..datang selaluu....=)