Monday, December 6, 2010

Eh kesayangan !

Bila larut malam tara ku cha cha...tara ku chaa.. Hallamak. Malam-malam berangan macam Saloma. Ni nak khabaq mai kat hampa. Tadi aku merangkak pergi blog blog baru yang datang. Jamu dorang makan Kenny Rogers Roasters! Hallamak tipu plak.

Ada blog yang aku belum sempat nak lawat. Ha tak pelah. Esok aku ada free. Aku datang ke blog semua yang sudi menjadi kesayangan, kecintaan, kecantikan, ketertawaan bersama ku di sini. Sekarang dah larut dalam air menjadi sebatian. Eh eh sekarang dah larut malam. Nak aku nyanyi tak? Haa tak nak tak pe. Aku nyanyi jugak. Bila larut malam tara ku cha cha...tara ku chaa.. Heh menyampah betul aku dengar lagu tu. Siapa nyanyi kat aku lagu tu aku tumbuk gigi dia ! Heh gangster nihh.. Okay lah selamat malam kesayangan!

19 comments:

Ad'am Haryth said...

oy..kt mne nie!..lalala..

Tomato Gurl's Life said...

ni salah satu blog kesayang cik tom jugak..hehe...

Siska said...

adam= heh? ahah..kat umah la mana lagi..hihii
cik tom= hah? yeke? wahhh xsangka ada orang sayang blog siska.. hahaaa=)

cimon said...

Salam Maal Hijrah.

Moga tahun nie menjadi lebih baik dari tahun2 sebelumnya. (^v^)

syAzAnA said...

siskaa; ouch. kesayangan. hehe

nie ade something tuk siska.

http://syazberry.blogspot.com/2010/12/mohler-kita-berlari-lari-dengan.html

Zulfahmi Abidin said...

hekk.kau ckp dgn sape sebenarnyer??? hehehhe

Terkini: Sory! Bukan Salah Aku | Terlebeh 20 Minit Je | Perempuan Dan Nasi

azana said...

siska...tara ku cha..cha.. hehe

Fello Ariza said...

eh jgn nyayi ag..

ari tbe2 da mndung da nie :(

:D

Rashid said...

Selamat malam juga kesayangan .. ku ..

Siska said...

cimon= tq cimon...awak panda comel..aminn...
syazana=tq darling....!!=) i lebiu..
zul= x cakap.taip.kahkahkah..
azana= duusshhh tumbok gigi...haha
fello ariza= hahaha...fine..
rashid= hehehe....ni semalam punya entry da....hehe

HonEyBuNNy said...

jom nyayi sama2.....gd nite si comel...;-)

salam maal hijrah..

miss Fyqa said...

Kesayangan :))

Salam Maal Hijrah

Siska said...

honeybunny= hehhe...xnak nyanyi!!!! x suka lagu ni... salam maal hijrah =)

miss fyqa=hehhe...kecintaan. salam maal hijrah=)

SyahmiFikri said...

tq2 sebb sudi singgah di belog yg tak seberapa.. hehehe

Siska said...

syahmi= heee..sama sama=) ada bloh kira berapa la 2..hee~~

Fyzal said...

tersenyum senyum baca entri ni.. mungkin sebab u nyanyi lagu bila larut malam.. so i terbayangkan aksi saloma dengan p ramlee. :)

Siska said...

haha..bab banyang banyangkan ni i memang xboleh blahh...i kuat gelak sebab suka banyang kan yang kelaka ..haihh..

Hidayah Ahmad said...

ehh , nak tumbuk g*g* ?
habes rongak g*g* saya nnt , x boleh nak mkn gula2 dah . huhu

sarah honey said...

comel lah tuan blog ni...hehe